-
Povećavati digitaliziranost ekonomije
-
Podržavati transfer i razvoj tehnologija
-
Podržavati razvoj poslovnog privatnog sektora
- Olakšati i ubrzati procese ulaska u poslovnu aktivnost i izlaska iz nje
- Rasteretiti gospodarstvo smanjenjem fiskalnog opterećenja rada
- Podržavati razvoj poduzetništva kreativnog sektora
- Podržavati razvoj poduzetništva turističkog sektora
- Podržavati prostornu koncentraciju poduzetništva
- Diverzificirati i unaprjeđivati finansijski sistem
-
Podržavati izvoz i stvaranje proizvoda više dodane vrijednosti
Podržavati prostornu koncentraciju poduzetništva - izvještaj za 2021.
Gustina mreže cestovne infrastrukture, u 2021. godini iznosila je 190,9 km na 1.000 km2, što je za 2,8% više u odnosu na 2020. godinu. Odnosno, ukupna dužina cesta u 2021. godini iznosila je 4.985 km što je za 134 km više u odnosu na 2020. godinu. U 2021. godini dužina autocesta je ostala ista kao i u 2020. godini, dok je dužina magistralnih cesta povećana je za 19 km, a dužina regionalnih cesta povećana je za 115 km.
Od ukupno 4.984 km cesta na na autoceste se odnosi 2,2%, na magistralne ceste se odnosi 45,8%, dok se na regionalne ceste odnosi 52,0%.
Struktura mrežne cestovne infrastrukture u 2020. godini
Izvor: FZS; Obrada: FZZPR
Gustina mreže željezničke infrastrukture je ista kao i prethodne godine, što znači da nije bilo izgradnje novih km pruge. Ukupna dužina iznosi 608,5 km (jednokolosječnih pruga ima 540,0 km, a dvokolosječnih pruga 68,5 km) što je 23,3 km na 1.000 km2.
Promet putnika na aerodromima u 2021. godini je veći za 128,9% u odnosu na prošlu godinu (2020. je godina COVID-19). U istom periodu promet aviona je veći za 92,4%, a promet tereta manji za 14,8%.
Broj putnika na aerodromima na 100.000 stanovnika
Izvor: FZS; Obrada: FZZPR
Nije donesen prostorni plan FBiH.
KLJUČNI NALAZ |
Spora izgradnja auto cesta usporava razvoj. Željeznički promet nije dovoljno iskorišten. Zasniva se na masovnom prijevozu roba i nešto manje putnika. Nisu iskorištene šanse za racionalizaciju potrošnje energije i povećanje efikasnosti prometne infrastrukture kroz razvoj. |