Poticati obrazovne institucije na pružanje većeg stepena znanja i prakse u oblasti IKT - izvještaj za 2022.

U BiH 53,29% osnovnih škola nema stalnu internet vezu, dok 66,04% nema kompjutersku učionicu. U FBiH, u školskoj 2022/23 u odnosu na prethodnu školsku godinu, evidentirano je blago povećanje broja računara koji koriste učenici na 100 učenika. U osnovnim školama taj broj je povećan sa 5,02 na 5,06, a u srednjim školama sa 9,55 na 9,93.

Broj računara za učenike na 100 učenika u osnovnom obrazovanju u FBiH

Izvor: (Federalni zavod za statistiku, 2023)

U FBiH, u osnovnim školama pristup internetu je iznosio 86,97% i veći je u odnosu na prethodnu godinu, kada je bio 80,47%.

Broj računara za učenike na 100 učenika u srednjem obrazovanju u FBiH

Izvor: (Federalni zavod za statistiku, 2023)

U periodu 2019/20 - 2022/23 godina, bilježi se trend porasta ukupnog broja računara za učenike u srednjim školama. U 2022/23 školskoj godini pristup internetu je bio 88,9%. 

 

KLJUČNI NALAZ  

Zabilježeno je blago povećanje broja računara za učenike na 100 učenika u osnovnom i srednjem obrazovanju.

Potrebna je bolja dostupnost tehnologija i jačanje vještina. Obrazovne politike trebaju podizati standarde obrazovnim institucijama. Potrebno je jačati kompetencije prosvjetnih radnika u predškolskom, osnovnom i srednjem obrazovanju. Potrebno je osigurati finansijska sredstva za realizaciju ove mjere. 

KLJUČNI NALAZ