Unaprjeđivati obrazovni sistem
Nužno je visoko obrazovanje znatno više temeljiti na naučno-istraživačkom radu koji će biti od šireg društvenog značaja, povezivati obrazovne i privredne institucije posebice kroz naučno-tehnološke parkove, povećavati obuhvat obrazovanjem, provesti cjelovitu kurikularnu reformu predškolskog, osnovnog i srednjeg obrazovanja, pobljšavati rad s talentima, djecom s razvojnim poteškoćama, djecom bez roditeljskog staranja i onoj iz socijalno ugroženih skupina, poboljšavati obrazovnu infrastrukturu, ojačati pedagoške zavode, formalno pravno regulirati obrazovanje odraslih, povećavati pristup internacionalnim bazama podataka i opremljenost obrazovnih institucija, posebice informatičku, reformirati financiranje visokog obrazovanja postepeno prebacujući fokus s financiranja institucija na financiranje studenata, uz nastojanje da se privreda što više uključi u financijske mehanizme i što više povećati digitalni koeficijent društva, odnosno doprinos obrazovanja povećanju produktivnosti njegovih članova i društva u cjelini.
Indikator |
Izvor |
Polazna vrijednost |
Ciljna vrijednost |
% udio radno sposobnog stanovništva sa višom i visokom školom, magisterijem i doktoratom u ukupnoj radnoj snazi - ukupno |
FZS |
9,3 (2019) |
13,0 |
% udio radno sposobnog stanovništva sa višom i visokom školom, magisterijem i doktoratom u ukupnoj radnoj snazi - žene |
FZS |
9,0 (2019) |
13,0 |
% stipendija i ostalih grantova učenicima/studentima u odnosu na ukupna budžetska izdvajanja za obrazovanje |
FZS |
1,14 (2018) |
5,0 |