„Upravljanje učinkom i procjenama“

U Sarajevu je 2. i 3. jula ,uz pomoć Austrijske razvojne agencije (ADA) , za sve uposlenike Federalnog zavoda za programiranje razvoja održana radionica „Upravljanje učinkom i procjenama“, a predavanja i praktične vježbe na radionici održao je stručnjak, psiholog Damir Sertić sa Poslovnog učilišta „ SUPERA“ iz Zagreba.
U Sarajevu je 2. i 3. jula za sve uposlenike Federalnog zavoda za programiranje razvoja održana radionica „Upravljanje učinkom i procjenama“, koja je podijeljena na dvije cjeline.
Prvi dio se odnosio na pregled mendžerskih tehnika i ponašanja unutar organizacije, sa ciljem da se, otkrivanjem novih, malih tajni verbalne i neverbalne komunikacije, usvajanjem suvremenih znanja, vještina i tehnika, bitno, unaprijede odnosi među uposlenicima, razviju i unaprijede menadžerske i druge radne sposobnosti među uposlenicima kako bi se kvalitetnije, stručnije i efikasnije i obavljali radni zadaci i obaveze.
Drugi dio radionice se odnosio na analizu novog sistema ocjenjivanja državnih službenika koji se primjenjuje od 1.1.2012. godine u institucijama FBiH. Na kojem smo, između ostalog, naučili da je potrebno:
- osigurati da svi zaposlenici znaju što se od njih očekuje
- osigurati da se radni učinak transparentno ocjenjuje
- osigurati da svaki zaposlenik dobije povratne informacije o svom radnom učinku.
Cijela radionica je protekla i vođena je kroz cijeli niz praktičnih primjera i zadataka koje su učesnici radionice rješavali i time dali svoj doprinos izradi novog Pravilnika u Zavodu o ocjenjivanju državnih slubenika, a koji bi trebao da preciznije definiše pojedine elemente ocjenjivanja koje treba da se provodi u insitucijama FBiH.
Realizator projekta educiranja kadrova, kojeg finansira Austrijska razvojna agencija (ADA), bilo je Poslovno učilište iz Zagreba - SUPERA, a predavanja i praktične vježbe na radionici održao je stručnjak, psiholog Damir Sertić.
Program je obuhvatio pitanja stručnih i menadžerskih kompetencija, kompetencija za upravljanje ljudima, zatim pitanja stručnog usavršavanja rukovodnog osoblja za upravljanje ljudskim potencijalima, sve s ciljem sticanja poslovne sigurnosti i razvijanja dobrih, kvalitetnijih odnosa, kako unutar kolektiva, odnosno Zavoda, tako i odnosa s javnošću.
Učesnici radionice su uvjereni da bi znanja i vještine koje su stekli trebalo da znatno doprinese kvalitetnijem i efikasnijem vođenju i upravljanju ljudima, timskom radu u Zavodu, unapređenju komunikacijskih vještina, upravljanju vremenom i stresom, upravljanju konfliktima, lakšoj telefonskoj i drugoj komunikacijii s drugima i stabilnijoj poslovnoj sigurnosti svih uposlenika.